Sanal ofis ve hazır ofis alternatifleri her geçen gün artıyor. Bu sebeple de ofis kiralamak isteyenlerin dikkat etmesi gereken unsurlar da çoğalıyor. Artan arz talep doğrultusunda ofis kiralayacak olanlar hukuki anlamda en konforlu ve en güvenilir ofisleri tercih ediyor. Ekstra maliyetler, toplantı odası saati hakları, adres değişimi gibi birçok unsur, ofis kiralamak isteyenlerin dikkat etmesi gereken maddeler.
Yaşam koşulları, artan ofis maliyetleri, çalışan ücretleri derken şirket sahipleri veya girişimciler ofis masraflarını en aza indirmek hazır ve sanal ofislerin kapısını çalıyor. Bireysel ofis maliyetlerini neredeyse yüzde 80 oranında aşağı çeken bu konsept kiralama yaparken dikkat edilmesi gereken konuları da beraberinde getiriyor. Endless Offices Genel Müdürü Gökmen Özdemir, kiracıların hem hizmetlerinin son bulduğunda hem de kullanım hakları konusunda bir sürprizle karşılaşmamaları adına sözleşmelerini iyi okumalı ve bu konuda dikkatli olmaları gerektiğinin altını çizdi. Bunları da ‘Sanal ofis kiralamalarında mutlaka plazayı görün. Anlaşma şartları, ekstra giderler bütçemize uygun mu? Mesai saatleri dışında ofisi kullanabilir miyim? Ortak alanlar ve etkinlikler. İyi bir resepsiyon hizmeti sizi her zaman on adım öne taşır’ başlıkları ile açıkladı.
(Haber:Nurhan Bayram)
İlgili Galeriler